Babiš nechtěl Moravcovi v neděli odpovídat

Obrovský marketingový tým si nejspíš další účast svého štědrého mecenáše v Otázkách Václava Moravce rozmyslí. To, co se kolem nedělního poledne odehrálo v České televizi, totiž Babiš nezažívá každý den.

Moravec si trval na svém, aby mu premiér odpovídal na jeho otázky. Ale na to Babiš reagoval podrážděně,  protože je zvyklý, že například v Partii na Primě, nebo Duelu s Jaromírem Soukupem jde vždy o jeho „one man show.“

Navíc, jak Moravcovi sdělil, není na výslechu a bude odpovídat, jak uzná za vhodné.

Moravec zase  na oplátku Babiše upozornil na to, že není v poslanecké sněmovně a má odpovídat na otázky. Ale reakce premiéra byla ještě více podrážděnější a  dál si pokračoval v naučených demagogických výkřicích, které dokolečka neúnavně memoruje  je ve všech rozhovorech.

Podrážděnost může souviset možná  i s tím, že je v Čechách už dlouho očekávaný audit z EU, který o Babišovo poctivém podnikání v dotacích za miliardy také nehovoří moc lichotivě.

Už na Twitteru se prosakují reakce na hnutí, které se údajně odlišuje  od tradičních politických stran.

Přitom se ale ukazuje, kolik v netradičním hnutí je tradičních politiků.

V podstatě je dnes asi už každému jasné, že podnikatelský záměr jak pomocí marketinku uchvátit moc v zemi se podařil, ale asi už vše prasklo a lidé procitávají. Babišovo marketinkovému projektu za milióny poprvé v historii začaly klesat preference.

Babiš se snížil i k tomu, že klesající preference hnutí ANO jsou podle něj zásluhou Moravce a jeho pořadu, protože za celou dobu fungování premiérova hnutí nezazněla v Otázkách žádná pozitivní informace o ANO.

Myslel, že je snad na mítinku svého hutí? Chtěl si snad pro sebe nakoupit nejspíš jen příjemné otázky?

Miliardář je nejspíš zvyklí si koupit i soustavné tleskání a pochlebování  jeho marketingového projektu, kterým už řídí stát jako firmu několik let prý, aby prý bylo líp.

kv listy fotokoláž