I laciná kobliha se dá reklamovat

Máte vlastní názor? Nejste pokrytec, patolízal a malý český práskač, bez vlastního mozku jako mnoho jiných?

ANO, obyčejný reklamní trik bez obsahu.

Marek Prchal výborně prodává produkty. Jako marketingový specialista se stará o to, aby produkt prodal, co možná nejvíce lidem. Dá se snadno zaplatit, aby Vám prodal zboží i nevalné kvality, které Vám leží ve skladech a nikdo ho nechce. S podporou miliónů a médií Andreje Babiše se mu povedlo prodat produkt (hnutí ANO), které Vám během okamžiku slíbí vše, na co si jen vzpomenete. A dokonce ještě víc, když se přiblíží termín voleb. To se rozdává modré z nebe s přeslazenými a nezdravými koblihami na každém rohu. Za ohromující sumy, které do reklamních kampaní na produkt  “ANO” vynakládá jeho majitel není možná ani divu. Ale cukrovka z koblih muže být smrtelnou nemocí, hlavně když je “zadarmo!”

Asi jasnou informací pro pomalejší produkty, které tupě hltají vymývání mozku prodejců čehokoliv je komentovaná reportáž Martina Veselovského z DVTV.

Možná by stačilo trochu čisté vody místo přeslazených koblih plných řepkového oleje.

Dobrá zpráva.

Každý produkt se dá reklamovat. O to víc, když vůbec nefunguje.

První reklamace už může proběhnout letošní podzim, ale má to jeden háček. K urnám musí přijít myslící produkty, které požadují kvalitní produkt s referencí. Existuje v Čechách vůbec takový produkt, který nelže, nekrade, nikomu nejde na ruku a občané si ho přejí?

Za vády produktu ANO se o 45 miliard, zvýšil státní dluh ČR, ale slibovalo se jeho postupné snižování. Že by Češi opět více zchudli? Nejspíš to nevadí, bohatí Češi si mohou zřejmě dovolit zchudnout ještě víc. A co Vy?

zdroj grafu:Ministerstvo financí ČR

 


Likvidace obsahu, který se nehodí do marketingu je jednou z mnoha aktivit hnutí ANO.

Parodie Babiš - volební spot ANO (SLIB) YouTube play