Chytrá karanténa zhloupla – výsledek politického marketinku

Marketingová zkratka “Chytrá karanténa” v podání marketingového hnutí ANO se projevuje tím, že nakažených novým typem koronaviru se v Čechách postupně navyšuje. Ministr Vojtěch se s chytrou karanténou v posledních dnech potýká, protože se jeví více jako úplně hloupý marketingový produkt, který měl jen zaujmout voliče.

Jak bývá u ČSSD tradičním zvykem, tak se vicepremiér, šéf ČSSD a ministr vnitra Jan Hamáček tvrdě navezl do ministra zdravotnictví Adama Vojtěcha (za hnutí ANO) za to, že nezvládá situaci s druhou vlnou epidemie, která se rozjíždí v různých regionech. U politiků z ČSSD jsou lidé na podobné roztržky zvyklí, jen prezident Zeman nejspíš dobře vystihl, chování politiků z ČSSD.

Podle Hamáčka nefunguje projekt “Chytrá karanténa,” který měl umožnit dělat lokální opatření jen tam, kde jsou potíže, a tím se vyhnout plošným restrikcím, které ekonomicky likvidují už tak ubohou ekonomiku, která je závislá na zahraničním kapitálu a vyjídána nenasytnými rentiéry, kteří v Čechách ohlodávají už jen kosti.

„Musíme si v pondělí říct, jak dál. Po době relativního klidu máme zpátky problém, pojďme ho řešit. Ministerstvo zdravotnictví to není schopné nastartovat, tak to dejme zpátky armádě, která to už jednou dobře zvládla na jaře,“ řekl Hamáček v pořadu Partie v TV Prima.

Do Hamáčka se v Otázkách  Václava Moravce na ČT  na oplátku obořil Vojtěch s korespondenčním hlasováním, které by mělo zajistit volební účast v podzimních krajských volbách. 

Skandální je to, že politici pod rouškou koronavirové pandemie připravili lidi o strašné peníze, aby se zjistilo, že po čase se bude vše opakovat.

Přestřelky mezi politiky opět odnesou obyčejní lidé a navíc od politiků už dostali dáreček v podobě skokového nárůstu státního dluhu, který se stále navyšuje. Přitom Babiš sliboval, že bude státní dluh snižovat, ale už před pandemií z jeho slibu nezbylo vůbec nic.