Jsou voli či hloupí tukani

Arogance politiků se mění na laskavé a vřelé úsměvy a sliby nejlépe o tom, jak hned po volbách bude všechno jinak a samozřejmě bude líp.

Málo kdo si ale uvědomí, že mnohé z toho, co politici naslibovali se vůbec nestalo, nebo se nedotáhlo do konce. Stejně to bude i letos, na staré sliby se úspěšně zapomene a překryjí je často nové populistické nesmysly, kterým věří už jen hlupáci. A o ty jde politiků nejvíc. Pár marketingových triků postačí, aby poslušné ovečky uvěřily, často ekonomicky jasným a nereálným nesmyslům, které zhltnou i s navijákem.

Aby se politici cítili jako ryby ve vodě, tak musí mít hloupých voličů na své straně co nejvíce, a to se v Karlovarském kraji dlouhodobě daří. Mnoho těch, kteří nenalezli v Karlovarském kraji uplatnění, už dávno odešli a další každý rok noví přibývají. Většinou se jedná o lidi s vysokoškolským a středoškolským vzděláním, a to dokazují už řadu let statistiky, které jen potvrzují to, že Karlovarský kraj z mnoha posledních míst má i jedno prvenství, a to první místo za nejnižší procento vysokoškolsky vzdělaných obyvatel.

Ideální místo pro populismus toho nejhrubšího zrna, který se zde aplikuje na zbytek populace, tím nejpovrchnějším možným způsobem. Volič se zde dá koupit za lízátko, nebo koblihu s chemickou marmeládou za pár haléřů, nebo za jiné laciné cetky, té nejhorší možné kvality. Důchodci jsou vděční i za omalovánky pro vnoučata, která často s dětmi žijí už mimo Karlovarský kraj.

Už to napovídá, jak hlubokou orbu političtí marketéři volí pro místní voli če.

Výsledky jsou již předem jasné a kvalita politické reprezentace nevěští nic o tom, že by se vyměnili politici za lepší, ale naopak. Nejspíš opět zvítězí staré privatizační partičky v kabátech různých stran a jejich koaličních loutek. 

Stará parta s podporou médií jede dál…