Úředníci zruší dva pruhy výpadovky na Prahu

Letos v krátké době další tragická nehoda se dvěma mrtvými na silnici I/6 v úseku zvaném U Střelnice.  Silničáři a dopravní policisté dospěli k dalšímu radikálnímu řešení. Zruší část dvou pruhů na Prahu.

„Jsme právě po jednání s policisty a bezpečnostním auditorem. Rozhodli jsme se, že ve velmi problematickém úseku ponecháme jen dva pruhy, jeden v každém směru. Na komunikaci také položíme mikrokoberec,“ informoval dnes Zdeněk Hnízdil, ředitel karlovarského Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD).

Řidiči ve dvoupruhovém stoupání předjíždí ve velkých rychlostech.

Změna spočívá ve zúžení vozovky, a to ve dvoukilometrovém úseku, který se nachází od odbočky na Drahovice až po Střelnici. Komunikace zde bude svedená do dvou pruhů, v každém směru zůstane pouze jeden. Předjíždějící stoupací pruh bude zrušen, aby nedocházelo k nebezpečnému předjíždějí v serpentinách, které byly postaveny v 70. letech, kdy byly konstrukční rychlosti vozidel ve stoupání daleko nižší než jsou dnes.

Komunikace mezi Drahovicemi po křižovatku na Olšová Vrata patří k nejnebezpečnějším v České republice. Čtyřkilometrový úsek s jedenácti dopravními nehodami v minulém roce se dostal na absolutní špičku v žebříčku počtu dopravních nehod v celé zemi.

K omezení dopravy dojde pravděpodobně do dvou měsíců, protože se k úpravě musí vyjádřit ještě místní úředníci.

3 thoughts on “Úředníci zruší dva pruhy výpadovky na Prahu

  1. Proč tam nedali už dávno tu červenou sračku, co je nahoře u golfu? Každej tam jezdí jak hovado na sjetých a starých gumach a pak to tam taky vypadá. Jezdím dám dost často i v dešti a nikdy nemám problém. Takže to bude ještě hodně zajímá v zimě.

  2. A nenapadlo někoho, že když pojede plný kamion 40 tak se nebude dát předjet? A to nemluvím o zimě kdytam kamiony pravidelně zapadají ve sněhu. Ať tam dají radar ale ne tohke řešení…. Zase vymyslel někdo kdo nejezdí do Prahy.

  3. Vůbec si nedokážu představit, že v zimě, kdy v kopcích zůstávají kamiony, bude pouze jeden pruh

Comments are closed.