Naposled v pořadu Otázek Václava Moravce v ČT si premiér ČR Andrej Babiš stěžoval jako malé dítě na to, kde podrazili hutí ANO v povolebním vyjednávání. Velmi emotivní a marketinkově nadupané hnutí ANO prostřednictvím svého majitele veřejně pláče. Však koncentrace moci hnutí ANO v České republice roste raketovým tempem obdobně jako prodej žvýkaček krátce po té, co byly poprvé uvedeny na trh. A praktiky obchodu nejen s uzeninami a chemikáliemi do zemědělství, které si Andrej Babiš osvojil i v politice, nemají u nás obdoby. O podrazech všech se veřejně mluví, aby svatozář hnutí ANO stále více svítila. Mediální armáda jediného vládce chrlí tisíce slov pravdy nejspíš na zadání. Na straně jedné mnoho nakašírované pravdy a mlčení o tom co se nehodí na straně druhé. Asi je přirozené, že s vlastní špínou se nikdo dvakrát rád nechlubí a o to více, když se jedná o statky veřejné a peníze občanů.
Podle soustavných vysvětlování, nevyčerpatelných a neúnavných mediálních masážích médií, se kterými nemá krom jejich vlastnictví premiér ČR podle jeho slov nic společného se úplně vytrácí slušné a občanské pojmy jako jsou:
-
soutěž politických stran / dnes změněno na brutální boj o voliče bez skrupulí a hranic
-
vyjednávání politických stran / dnes změněno uchvácení moci se závazky od počátku
-
změna politického názoru a jeho prosazování / dnes změněno na nepřátelské převzetí moci a kriminalizace všech co nespolupracují
V poslední době právě hnutí ANO implementuje osvědčené obchodní manýry a taktiku přímo do politiky. Důkazem je mimo jiné mnoho memorand o spolupráci, která od samotného počátku posílají předem do opozice subjekty, které se z nějakého důvodu nehodí do party i přes to, že dostaly hlasy od voličů. Takové politické memorandum často obsahuje i to, že subjekty, které je podepíší nesmí už vyjednávat s nikým jiným a to se v politice u nás objevuje stále častěji. Ani o tom, jaké praktiky zavádí poslušní regionální obchodní zástupci za ANO se moc nemluví.
A jak vše vypadá v praxi ,,soutěž názorů pro blaho občanů.“
V Karlových Varech jako v mnoha jiných městech, kde vyhrálo hnutí ANO si političtí obchodníci rychle vyberou své partnery, dají jím podepsat memorandum a následně se začnou obchodnicky realizovat. Často jsou pro členy hnutí ANO nejdůležitější pozice, kde se řídí peníze.
Memorandum se rychle zveřejní (náhubek k mlčení) a tím se zaváží političtí partneři, aby jim neodskočili od dohody. Pak následují masivně medializovaná jednání s ostatními subjekty, které dostaly od voličů hlasy a mají právo prosazovat jejich vůli. Do médií se vše masivně prodá jako, že se jednalo se všemi. Ale všichni ví, že už je to jen na oko, protože již za zády všech zvolených zástupců bez jejich vědomí bylo dávno o tom podstatném rozhodnuto.
Ať žije nová koalice v Karlových Varech
Mediální a blamáže jsou stále častější, stejně jako výroky Andreje Babiše o všem, co se mu nelíbí ,, …je vylhané, jsou tam lháři, udavači…“
Podrobování si celé země hnutím ANO je v poslední době vnímáno jako nikoliv politické převzetí moci, ale více jako ekonomické převzetí veřejných rozpočtů za výhodně nakoupené hlasy voličů.
V Karlovarském kraji řízení státu jako firmy v době, kdy se ekonomice velmi daří po dvou létech vypadá více než rozpačitě.
-
Letiště Karlovy Vary již druhým rokem v červených číslech
-
Údržba silnic Karlovarského kraje letos více než 12 miliónů mínus
-
Karlovarská krajská nemocnice více než 100 miliónů mínus
A jak se maká pod vedením hnutí ANO?
Vyvolení manažeři berou dál své tučné platy a odměny, jako by bylo vše v naprostém pořádku.
Bořík mlčení nad vlastními neúspěchy za podpory zaprodanců trvá…