Vedení města Karlovy Vary pojalo vánoční trhy v novém, honosnějším stylu. První adventní neděle byla v režii primátorky Ferklové (hnutí ANO).
Vánoční trhy by se letos daly nazvat i tak trochu „vánoční hotelovou stezkou,“ která byla otevřena u hotelu Thermal a vede až k hotelu G.H.Pupp.
Asi pořadatelé chtěli udělat ústředním místem Mlýnskou kolonádu, ale více to zde připomíná turecké ležení.
Mnoho lidí po rozsvícení vánočního stromu odešli k tržnici na autobusy, aby odjeli domů. O předražených vánočních stáncích, kdy jeden kus dosáhl částky větší než 130 tisíc korun lidé hlasitě diskutovali. Někteří se smáli, někteří nadávali, ale cena, kterou politici vyjednali bez výběrového řízení rozčarovala téměř každého.
„Vánoční hotelovou stezku“ prošla asi jen polovina lidi, kteří přijeli k prvnímu hotelu.
Za řekou Ohře, kde bydlí většina místních obyvatel město nepořádá nic.
Světelnou šou s vánoční tématikou si město údajně pouze pronajalo, opět bez výběrového řízení. Už podle prvních odhadů politici utratí za vánoční marketing částku, která bude asi nejvyšší v historii města. První odhady se počítají do 5 miliónů. Přesnější informace, odkud a kam se kutálely městské peníze za „velkolepou parádu,“ jak politici transparentně hospodaří s veřejnými penězi připravujeme.