Obrovský marketingový tým si nejspíš další účast svého štědrého mecenáše v Otázkách Václava Moravce rozmyslí. To, co se kolem nedělního poledne odehrálo v České televizi, totiž Babiš nezažívá každý den.
Moravec si trval na svém, aby mu premiér odpovídal na jeho otázky. Ale na to Babiš reagoval podrážděně, protože je zvyklý, že například v Partii na Primě, nebo Duelu s Jaromírem Soukupem jde vždy o jeho „one man show.“
Navíc, jak Moravcovi sdělil, není na výslechu a bude odpovídat, jak uzná za vhodné.
Moravec zase na oplátku Babiše upozornil na to, že není v poslanecké sněmovně a má odpovídat na otázky. Ale reakce premiéra byla ještě více podrážděnější a dál si pokračoval v naučených demagogických výkřicích, které dokolečka neúnavně memoruje je ve všech rozhovorech.
Podrážděnost může souviset možná i s tím, že je v Čechách už dlouho očekávaný audit z EU, který o Babišovo poctivém podnikání v dotacích za miliardy také nehovoří moc lichotivě.
Už na Twitteru se prosakují reakce na hnutí, které se údajně odlišuje od tradičních politických stran.
Přitom se ale ukazuje, kolik v netradičním hnutí je tradičních politiků.
V podstatě je dnes asi už každému jasné, že podnikatelský záměr jak pomocí marketinku uchvátit moc v zemi se podařil, ale asi už vše prasklo a lidé procitávají. Babišovo marketinkovému projektu za milióny poprvé v historii začaly klesat preference.
Babiš se snížil i k tomu, že klesající preference hnutí ANO jsou podle něj zásluhou Moravce a jeho pořadu, protože za celou dobu fungování premiérova hnutí nezazněla v Otázkách žádná pozitivní informace o ANO.
Myslel, že je snad na mítinku svého hutí? Chtěl si snad pro sebe nakoupit nejspíš jen příjemné otázky?
Miliardář je nejspíš zvyklí si koupit i soustavné tleskání a pochlebování jeho marketingového projektu, kterým už řídí stát jako firmu několik let prý, aby prý bylo líp.