Zdá se, že po počátečním tápání a pokusech o „vtipné“ koláže s členy sociální demokracie nebo strašidelných billboardech, našli PR manažeři ČSSD správnou cestu. Předvolební video s Lubomírem Zaorálkem se totiž profesně povedlo a volební lídr skomírající strany v něm vypadá přirozeně a důvěryhodně.
Babišova media hned den na to otrokářsky plni mediální prostor bagatelizací jedné z nejstarších demokratických stran u nás :,,Zaorálek šije v klipu ČSSD do Babiše a vyzdvihuje příklad svého otce,“ (iDnes). Honem, honem se k článkům připojuje anketa, aby vůdce byl klidný, že mu draze placená media odpoví na to, že jeho procenta neklesají.
.
Další články panu pravdomluvném, který nelže, nekrade a nikomu nejde na ruku…
Novinářka Saša Uhlová připravila tak trochu jiný dokument. Dokument o lidech, kteří v různých profesích pracují za minimální mzdu. Nechtěla ale jen natáčet. Nechávala se v těch profesích zaměstnat – pod jiným jménem. To, co kolem sebe viděla, natáčela skrytou kamerou. To jak dopadla, když se nechala zaměstnat v jedné z firem Agrofertu čtete zde…
Andrej Babiš napadl redaktorku Sašu Uhlovou, že lže, když popsala špatné platové a pracovní podmínky ve vodňanské drůbežárně z holdingu Agrofert. Je to podle něj socanská kampaň, podmínky jsou tu nadstandardní, platy mnohem vyšší. Inzeráty nabízející práci ve výrobě s nástupní mzdou od 13 tisíc korun však hovoří o něčem jiném. O dalším nepodloženém urážení lidí čtěte zde…