Zástávky u tržnice se musí opravit

REKLAMA

Náměstek Bruštík chce opravit hlavní uzel městské hromadné dopravy u Tržnice. Než vznikne integrovaný dopravní terminál, měl  stávající po opravě vydržet alespoň deset let.

„Už máme schválené i dopravní řešení policií, které jí vyhovuje, stejně jako dopravnímu podniku, nejde o velký zásah do spodku komunikace, jedná se spíše o frézování, nalití betonu a jeho zrání. V případě jednoho pruhu je to otázka nějakých tří neděl,“ uvedl náměstek pro investice Čestmír Bruštík.

Rekonstrukce se musí vejít do dvanácti miliónů korun. Stávající terminál bude sloužit po přechodnou dobu. Ve hře ještě zůstává studie integrovaného dopravního terminálu (IDT), která pobouřila část odborné veřejnosti už od samotného počátku, kdy jí prosazoval primátor Kulhánek (KOA) na veřejném projednání v Národním domě už dříve než před rokem. Tato stavba by občany města mohla stát více něž půl miliardy korun, přitom úpravy Dolního nádraží  jsou násobně levnější tvrdí oponenti z odborné veřejnosti.

Zakázku na IDT dostala z ruky projekční kancelář Hangár, spřízněná s politiky z hnutí KOA uvedly ve svém čísle Karlovarské radniční listy slovy odpůrců a kritiků.

Po opravě nástupišť u Tržnice bude pokračovat řešení umístění IDT, už dnes je jasné, že v centru města má mnoho odpůrců, které podporují odborníci. O variantě přesunu IDT není dosud  zdaleka rozhodnuto, ale nabízí se Dolní nádraží, které je  více než dvacet let zcela integrované, protože i sem zajíždí vozidla městského Dopravního podniku.

Za projektovou dokumentaci na opravu nástupiště včetně stavebního povolení zaplatí město 355 tisíc.

 

Rozumné řešení je cca 300 metrů od Tržnice