Ani voliči senioři se připravenému zdražování nevyhnou

REKLAMA

Prakticky celou Českou republiku zachvátil fenomén Andreje Babiše nesoucí značku hnutí ANO 2011, nebo lidé volili jen herce z PR týmu, který umí prodat úplně všechno, dokonce i lidi, kteří nic neumí, nemají žádné zkušenosti, jsou tvární a na slovo poslouchají svého šéfa, kterého se bojí.

Politici z hnutí ANO 2011 takřka dokonale naslibovali před volbami všem lidem, od nejmladších po nejstarší marketinkově všechno, co by si jen mohli přát. Cílem marketinkového projektu snad nikdy nebyl program pro voliče, nebo skupinu lidí, kteří sdílí stejné nebo podobné názory, které budou pro voliče hájit, ale jen vyhrát volby, aby se ten pravý cíl naplnil bezezbytku. Stejně jako podnikatelský plán jehož cílem je vydělat za každou cenu více než ti ostatní.

Škoda. že mnoho lidí už dávno zapomnělo, že skutečně dobré zboží reklamu nepotřebuje, protože se prodává samo. A hlavně se hned po pár létech nevyhazuje, aby se koupil ještě horší šmejd. To platí především, pokud je z čeho vybírat.

Podnikatel chce především vydělat a myšlenky nebo názory ho fakt moc nezajímají. Orientovaný člověk na peníze přitahuje stejné lidi, ale ti fakt lidumilové ani v nejmenším nebudou. Půjdou si jen se svými loutkami tvrdě za svými zájmy.

Důchodci mají ve volbách hodně procentních hlasů a většina z nich jsou laciný marketinkový cíl…

V minulosti jsme informovali o tom, že důchodci, kteří jsou významnou součástí voličského potenciálu hnutí ANO po volbách přijdou zkrátka o to, co jim politici populisticky naslibují, aby jim zakrátko sebrali jinde a dokonce ještě víc, než jim k důchodům přidali.

Už se to nedalo zastavit a pravda musí ven, protože občanům v Karlových Varech začnou chodit nové složenky, které jasně všem vysvětlí, že Lidé si od nového roku na mnoha místech Karlovarského kraje připlatí zejména za vodné a stočné, vytápění nebo parkování. Mnoho těchto položek přímo ovlivňují politici a dnes jich nejvíce právě díky mnoha důchodcům vládne z hnutí ANO 2011.

  • rapidně se zdraží vjezd do lázeňského území
  • sníží se frekvence autobusů MHD
  • zdraží se poplatky za zábor veřejného prostranství
  • více se zdraží poplatek za užívání veřejného prostranství formou předzahrádky
  • navyšuje i poplatek za vyhrazení trvalého parkovacího místa ve vnitřním lázeňském území
  • voda v regionu zdraží o jednu korunu a 57 haléřů na 64,62 koruny
  • navýšení tepla bude více o 14,66 koruny na 1 gigajoul
  • v roce 2020 si za elektřinu připlatíme 5 až 7 procent 
  • Česká pošta od ledna 2020 zdraží dopisy i složenky
  • cigarety zdraží až o 13 korun za krabičku
  • tvrdý alkohol půjde nahoru o 9 korun za láhev 

Mnoho zdražení přímo ovlivňují politici, kteří soustavně a líbivě lákají důvěřivé voliče na své sliby, které se po volbách stanou jen tím, na co rychle zapomenou, protože už hlasy dostaly a “obchod s občany skončil.”

Asi nejvíce postihne zdražování kromě rodin s dětmi právě důchodce, jejichž přídavek k důchodu jen zdražení potravin hravě předčí. Pokud zůstane senior na poplatky v bytě 2+1 sám, aby vše utáhl, bude muset nejspíš “pískat kudlu.”

K konečném důsledku na tom bude opět většina lidi v této zemi o něco hůř než v roce letošním. V mediích řízených miliardáři se často za nepříjemnými věcmi skrývají názvy institucí, ale ty řídí politici a mají jména.

“O tom kdy bude líp, už herci v mediích svého šéfa a mecenáše vůbec nemluví. Při tom, aby bylo líp se profesionální PR tým snaží od roku 2011, kdy byl oficiálně založen. Za pár dnů bude líp už v roce 2020 tak, že si všichni  budeme žít jako miliardáři, čerpat oprávněně dotace z Evropy, která nám bude nesmyslně vytýkat, že si peníze přihráváme do rodinných rozpočtů a nadávat všem, kteří se ozvou, že se proti nám vede kampaň už celých osm let za to, že chceme, aby nám bylo líp.” 


zdroj:ct