26. dubna 2024

zprávy z Karlovarského kraje

Rozkulhaná mediální agitka nebere konce

REKLAMA
Napojení na německou dálniční síť bude mít jistě veliký význam v době, kdy budou na trase Karlovy Vary – Praha dobudovány alespoň všechny obchvaty obcí. Jejich absence nejen výrazně zpomaluje cestování, ale nutí řidiče brzdit na povolenou rychlost v obcích a zvyšuje dopravní rizika. Na tom se shodují mnozí odborníci na dopravu, kromě „karlovarského všeuměla“, který vypouští jednu mediální, rozkulhanou senzaci za druhou.
Následné doplnění o čtyři pruhy je komfort, který převede R6 na plnohodnotný dálniční režim a zvýší bezpečnost.

Současný minstr dopravy  Kupka za ODS další výstavbu úseků na D6 přitom odložil, takže obtěžovat německé partnery na vládní úrovni k napojení pouhých padesáti kilometrů dálniční sítě z Chebu do Karlových Varů je spíš hloupou neomaleností nebo jen drzí, mediální a populistický útok na voliče jako mnoho jiných, který mediální, rozkulhaná klika bezostyšně vypouští do veřejného prostoru.

I přes jasné odsouvání výstavby D6 politiky z ODS vedoucí účelovou pětokoaliční partou si politik Kulhánek dál jede své mediální PR i za cenu další blamáže, kterou krmí občany prostřednictvím spřízněných kamarádů z místních redakcí, kteří řadu let Kulhánklovi umetají jeho vytuněnou mediální cestičku.

Každý kdo umí číst, musí vědět, že současný trend se výrazně mění a nová vláda škrtá peníze na investice v nebývalé míře. Lidé bohužel stále věří i na taková témata, kdy se mediálně oživují často naprosté ekonomické nesmysly v podobě falešných nadějí, nebo velkolepých plánů, ze kterých v minulosti Kulhánek nedokončil z hola nic.

Největší mediální trháky, které od samotného počátku byly jen obludným populismem jako integrovaný dopravní terminál Karlovy Vary za 600 miliónů z prázdné pokladny města, oprava Alžbětiných lázní za další stovky neexistujících miliónů nebo oprava Císařských lázní, kterou kritizoval po pěti létech Kulhánkova přešlapování i prezident republiky Zeman. Existuje mnoho dalších výkřiků do tmy, které postupně zaujaly místo v obří mediální kartotéce nesplněných slibů spících ve veřejném prostoru. Výsledkem šlendriánského hospodaření politika Kulhánka kandidujícího za různé politické slepence v Karlových Varech je současný neutěšený ekonomický stav, který je průšvihem završující osm let vlády mocichtivého politika, který se zajímá víc o své vlastní PR a prospěch svých politických vazalů a trafikantů, než o věci prospěšné pro všechny občany, který se jen mediálně zaštiťuje.

Často nesmyslné a nerealistické mediální tlachání pokračuje dál. Nespíš proto, že Kulhánek už dlouho pošilhává po senátorském křesle, které chce nejspíš ukořistit oblíbenému senátorovi Janu Horníkovi.

Ve svých mediálních a často nerealistických agitacích, hodných „socialistického politruka“ už Kulhánek zapomíná občany seznámit s počtem trestních oznámení, kterým jako politik čelil a stále přibývajících přešlapů „teoretika manažera“ bez odpovídající praxe.

„Ukázalo se, že napojení dálnice D6 na německou A93 je pro obě strany stále stejně silným klíčovým tématem a vnímáme snahu německých partnerů o to, aby se o něm jednalo i na centrální úrovni obou států. Shodli jsme se na tom, že se budeme snažit vyvíjet tlak na ministerstva dopravy, protože naším společným cílem, je, aby se dobudování úseku, který napojí českou D6 na německou A93, dostalo mezi národní priority v plánech rozvoje dopravní infrastruktury SRN,“ uvedl médiím hejtman.

S hejtmanem Kulhánkem a krajským radním Pizingerem diskutoval zemský rada okresu Wunsiedel Peter Berek, zemský rada okresu Tirschenreuth Roland Grillmeier, starosta města Waldsassen Bernd Sommer a jednatel německé části sdružení Euregio Egrensis Harald Ehm.

Smutné je, že mediální výstupy jsou spíš špatnou novinářkou agitkou, než skutečné výsledky viditelné  práce  poctivě odvedené ve prospěch občanů, kteří mu věřili.

Jeden z posledních slibů skoro vytváří iluzi, ve které už občané Karlovarského kraje jezdí po dálnici jak do Prahy, tak do Německa. 
Na ministerstvu dopravy po návratu ODS začalo období odkládání o rok, ale může pokračovat také do nekonečna jako v minulosti, kdy se odkládala dostavba D6 dlouhé roky a mnozí občané Karlovarského kraje se nejspíš už dálnice do Prahy nedožijí.

 

Copyright © Všechna práva vyhrazena | Newsphere by AF themes.