Falešné sliby, populistické vrávorání

REKLAMA

Záchranný balíček z peněz občanů Karlových Varů města ve výši 50.miliónů pro bohaté hoteliéry a marketing  lákající Čechy k pobytu v Karlových Varech moc nezabral.

Předražené soukromé hotely v Karlových Varech mají Češi zapsané na dlouhá léta v druhové paměti, a proto se do města s “navoněnou bídou” nehrnou lidé rozhazovat své peníze ani přes mediální škemrání, na které politici z rozpočtu seškrtali z dlouho plánovaných prostředků. Dál se odsouvají plánované opravy a investice.

Návrat dlouhá léta opomíjených domácích klientů by mohl očekávat asi jen novopečený politik, který pro zalíbení vymyslí i neslýchané s akcentem neodmyslitelného populismu.

Fatální úbytek hostů za druhé čtvrtletí letošního roku klesl v Karlovarském kraji na 20,3 procenta  z loňské návštěvnosti. Babišovi politici, kteří masivně svým marketingem zapůsobili ve volbách, se ve skutečnosti jako skvělí manažeři vůbec neprojevili. V kraji se propadá nejvíce do červených čísel nemocnice, která se v rukou odborníků z ODS rychle řítí do radou kraje tutlaných dluhů.

Naše redakce predikovala krátce po schválení 50 miliónové injekce pro podporu bohatých jako líbivý krok, který pro občany mnoho nepřinese. Politický “ANOAMATERISMUS” se zatím spíš potvrzuje.

„Projevil se tak výrazný a očekávaný propad návštěvnosti kvůli zákazu cestování a uzavření hranic. Snížil se jak počet domácích hostů, tak i těch, kteří přijeli ze zahraničí,“ zdůvodňuje pokles hostů pro denik.cz Jana Špačková z Krajské správy Českého statistického úřadu v Karlových Varech (ČSÚ).

Neefektivní reklama jen podtrhuje “odbornou kvalifikaci” karlovarských ANO politiků, kteří se perfektně prezentují navenek a vytváří iluzi vlastní a skvělé práce pro občany, pod opět marketingových heslem “makáme,” ale to zřejmě na prosperitu firem a občanů v kraji nestačí.